Planowanie kampanii reklamowej

Zasady projektowania graficznego są jak klocki. Właściwie każdy z nich nakłada się na siebie, aż powstanie podstawa do stworzenia czegoś wyjątkowego – niezależnie od tego, czy projektujesz logo, stronę www, czy ilustrację na zamówienie. Jeżeli chcesz poznać wszystkie podstawy projektowania graficznego, to świetnie trafiłeś, ponieważ omówimy je wszystkie.

Projektowanie graficzne to sztuka, która wymaga poświęcenia sił i czasu. Projekt graficzny – bardzo istotne zasady Jeśli chodzi o projektowanie, zdecydowanie powinno się być kreatywnym, ale trzeba też zachować równowagę (zobacz także: projekt graficzny). Pomyśl o tym w ten sposób: gdybyś dekorował swój salon, nie próbowałbyś wcisnąć sofy, fotela, stolika kawowego i stolików końcowych w jeden niewielki kącik, prawda? Nie, rozłożyłbyś te elementy w całym pokoju, aby pozyskać równowagę. W przypadku projektowania graficznego jest z uwagą bardzo podobnie. Linie i kształty stanowią podstawę projektów, a sposób ich użycia może całkowicie zmodyfikować ich wygląd i wrażenie (warto także zobaczyć: przeczytaj więcej o agencji reklamowej i tworzeniu identyfikacji wizualnej). Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Kształty, które zastosujesz w swoim logo, wpłyną na to, jak odbiorcy będą Cię postrzegać. Linie i kształty, których używasz w swoich projektach, są częścią jeszcze większego obrazu, zwanego tożsamością marki. Kolory, które wybierasz do swoich projektów, mają kluczowe znaczenie nie tylko i wyłącznie dla ogólnej estetyki, ale również dla tego, jak świetnie Twoje projekty łączą się z odbiorcami (co ostatecznie przekłada się na wyniki). Jeśli pragniesz wykorzystać kolor na swoją korzyść, powinieneś zrozumieć, jak właściwie każdy kolor wpływa na odbiorców. Kolor czerwony w każdym momencie przyciąga uwagę, a niebieski odcień uspokaja zmysły.
Warto zobaczyć: http://www.iveno.eu