Dlaczego tak ważna jest reklama

Kampania ulotkowa, analogicznie jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pomiędzy narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi jedynie o ulotki: można również dostarczać bezpłatne próbki albo oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy możliwość skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (zobacz również: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o materiałach reklamowych).
Schemat graficzny – ulotki reklamowe
Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być utworzona. W zależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę bardzo dobry rozmiar będzie się różnił. Jeżeli już na przykład zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, niewątpliwie całkiem dobrze będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, jednakże jeśli reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (sprawdź: projektowanie graficzne). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, łatwe geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest także określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał też decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Sprawdź tutaj: www.whiteart.pl/jak-dzialamy